PK (2014) Download Fuld

Se fuld film PK i video i høj kvalitet. Spille streaming PK i høj kvalitet. Fuld streaming PK i HD-video. Online streaming PK i bedste video format. Spille film PK i top kvalitet.


Det er klart, samlede beskrivelse af PK nedenfor:
  • Original titel : PK
  • Film titel : PK
  • År for film : 2014
  • Genrer af film : Komedie, Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2014-12-19
  • Virksomheder af film : Rajkumar Hirani Films, Vinod Chopra Films,
  • Landene i film : India,
  • Sprog af film : हिन्दी,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.9
  • Youtube ID film : 82ZEDGPCkT8
  • Oversættelse af film : EN,PT,EL,ZH,ES,NL,RU,DE,FR,
  • Cast af film :Boman Irani (), Anushka Sharma (), Saurabh Shukla (), Ranbir Kapoor (Special appearance), Reema Debnath (), Aamir Khan (PK), Sachin Parikh (), Rohitash Gaud (), Ram Sethi (), Brijendra Kala (), Sushant Singh Rajput (), Parikshat Sahni (), Sanjay Dutt (Bhairao Singh), Rukhsar ()

2338151

PK er den ideelle film fra Rajkumar Hirani Films, Vinod Chopra Films, der er udstyret med en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

jeg havde første se denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg h idé eller ingen. Efter at have set det Jeg vil bruge at indebære som jeg generelt virkelig gerne. Jeg anbefaler stærkt denne film for dem, der en af genre Komedie, Drama, . Hvad du kan ser det for uden omkostninger ved blot klikke indsende og tilmeld, posssible ser utallige nyeste filmtitler for uden omkostninger.

... Se streaming PK i top videoformat 1080p ....




Director : Rajkumar Hirani, Cinematography : C.K. Muraleedharan, Music : Shantanu Moitra, Producer : Siddharth Roy Kapur, Writer : Abhijit Joshi, Music : Ajay-Atul, Producer : Vidhu Vinod Chopra, Producer : Rajkumar Hirani
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med PK fuldt længde og find den link til dette film PK i bedste kvalitet.


Tags:

Share this article :

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. film mysterium streaming - All Rights Reserved